OLETKO KIINNOSTUNUT KANSAINVÄLISEN HUVIVENEEN KULJETTAJANKIRJAN HANKKIMISESTA?

Aika: 30.1.2019 klo 18:00 - 20:00
Paikka: Soukan Venekerho, Soukanlahdentie 15, Klobben

Espoon Merikoulun kouluttajat (SVK, KLV, LLV, EPS, EMK) opastavat, mitä mahdollista lisäkoulutusta tai todistusta käytännön taidoistasi tarvitset saadaksesi KV -kirjan ja miten sinun kannattaa edetä. Ota mukaan suorittamiesi veneilyyn liittyvien kurssien tai suoritusten todistukset ja mielellään niiden kopiot. Ota mukaan myös lokikirjasi, jos sitä olet pitänyt.  Ota varmuuden vuoksi mukaan ajokortin kopio ja passikuva, jos ilmenee, että sinulla on jo riittävät näytöt kansainvälisen huviveneen kuljettajakirjan saamiseksi. Silloin voimme käynnistää hakemuksen saman tien.

Tilaisuus on ilmainen. Ilmoittautumiset tästä linkistä. Muista mainita ilmoittautumisessa minkä seuran jäsen olet! Lisätietoja antaa ari.aronniemi@kolumbus.fi.

Tervetuloa, kahvitarjoilu