CEVNI-KURSSI JA TUTKINTO

Aika: 25.1.2020 klo 10:00 - 16:30
Paikka: Espoon Merikoulu / Soukan venekerho, Klobben, Soukanlahdentie 15, Espoo

Kurssilla perehdytään Euroopan sisävesiliikenteen sääntöihin. Se on tarkoitettu veneilijöille, jotka aikovat hakea Liikenne- ja viestintävirastolta Traficomilta kansainvälistä huviveneen kuljettajan pätevyyskirjaa, ja haluavat siihen merkinnän myös sisävesikelpoisuudesta.

CEVNI on paljon laajempi ja yksityiskohtaisempi sääntökokoelma kuin meriteiden säännöt. CEVNI-säännöt on tunnettava, jos aikoo veneillä Keski-Euroopassa kanavilla tai joilla omalla tai vuokraveneellä.

Kurssi on Suomen Purjehdus ja Veneily ry:n koulutusohjelman mukainen. Meriteiden säännöt kannattaa kerrata ennen kurssia, ja katsoa erityisesti sääntöjä 1 b ja 9 b. Ota mukaan ajokortti tai muu henkilöllisyystodistus, lyijykynä ja pyyhekumi.

Kurssin alussa voi tehdä omalla kustannuksella pizzatilauksen, tai ottaa omat lounaseväät mukaan. Kahvit kuuluvat kurssin hintaan.

Kurssin hinta 35 €. Hintaan kuuluvan opaskirjan voi halutessaan hakea ennakkoon SVK:n toimistolta ma ja ti klo 15-18. Muuten kirjan saa kurssin alussa. Se saa olla tentissä apuna.

Ilmoittautuminen TÄSTÄ ja kurssin maksaminen viimeistään 17.1.2020.

Saat vahvistuksen osallistumisesta sähköpostilla.

Lisätietoja ari.aronniemi@kolumbus.fi