TUTKINTOPÄIVÄ 3. / Siirretty toiseen ajankohtaan. Uusi aika ilmoitetaan Merikoulun kotisivuilla.

Aika: 7.4.2020 klo 18:00
Paikka: Soukan Venekerho, Klobben, Soukanlahdentie 15

Siirretty toiseen ajankohtaan. Uusi aika ilmoitetaan Merikoulun kotisivuilla.

Maksimiosallistujamäärä 30.

Tutkintopäiviä on kevään aikana kolme:

• 25.03.
  • 02.04.
  • 07.04.

Voit osallistua siihen, joka sinulle parhaiten sopii. Jokaisena iltoina voi suorittaa minkä tahansa seuraavista tutkinnoista: Veneilijä, Venepäällikkö tai CEVNI. Tutkintopäivään on ehdottomasti ilmoittauduttava ajoissa TÄSTÄ.

Ilmoittautuessa pitää mainita tutkinto, jota tulee suorittamaan ja oma seura. Veneilijä ja venepäällikkötutkintojen tutkintoaika on 3 tuntia. Navigoinnin kurssikirjat eivät saa olla tutkinnossa mukana. CEVNI-tutkinnon aika on 45 minuuttia ja siinä saa olla kirja mukana. Tutkinnot alkavat 18.00, ole siis ajoissa paikalla.

Lisätietoja tutkinnoista saa kurssien vastuullisilta kouluttajilta ja ari.aronniemi@kolumbus.fi