PELASTUSLIIVIEN HUOLTOTYÖPAJA, peruutettu

Aika: 15.4.2020 klo 18 - 20:30
Paikka: Laurinlahden venekerho, Ristiniementie 1, Espoo

15.4. PIDETTÄVÄKSI AIOTTU TILAISUUS ON INFEKTIOTILANTEEN VUOKSI PERUUTETTU.

Suosittu pelastusliivien huoltotyöpaja järjestetään keskiviikkona 15.4. klo 18 alkaen.

Alkuun kuulemme perustietoa paukkuliivien käytöstä, hankkimisesta ja kunnossapidosta. Tämä jälkeen jokainen voi ohjeiden mukaan tehdä omien liiviensä huoltotoimenpiteet.

Iltaa varten on varattu ilmakompressori, jolla liivit voidaan kuivaa ilmaa käyttäen täyttää koeponnoistusta varten. Huomaa, että paineen tulee antaa vaikuttaa liivin säiliöissä vähintään 12 t, joten varaudu viemään täydet liivit mukanasi kotiin.

Huoltoa varten osallistujien käyttöön on kompressorin lisäksi varattu vaaka ja muita huollossa tarvittavia työkaluja. Tarvittavat varaosat (liivien laukaisijat ja kaasusäiliöt) jokainen hankkii itse. Mikäli liivissäsi on vanhaksi menneitä osia, hanki siis varaosat valmiiksi.

Tilaisuus on osa Espoon merikoulun tarjontaa. Maks. osallistujamäärä 30 henkeä. Lisätietoja ja ilmoittautuminen sähköpostitse: koulutus@laurinlahdenvenekerho.fi.