KUIVA-/PELASTAUTUMISPUKUHARJOITUS - PERUTTU

Aika: 2.4.2020 klo 17:30 - 20:30
Paikka: Espoon Pursiseura

Koulutus on peruttu koronavirusepidemian takia EPS:n hallituksen päätöksellä

Kouluttaja: Länsi-Suomen merivartioston kouluttaja Annika Westerholm tuo tullessaan Rajavartiolaitoksen 10 harjoituspelastuspukua ja kokeneena ja pidettynä kouluttajana on jokaisen ryhmän mukana meressä neuvoen ja opastaen. Jokaiselle ryhmälle pukujen vaihtoineen on varattu 40min. Kuivapuvun alle on syytä varata ainakin pari lämmintä kerrastoa, sillä kuivapuku itsessään ei lämmitä, pitää vain kuivana.  Pukuja on eri kokoisia, kaikille löytyy.

Toteutustapa:

KÄYTÄNNÖN HARJOITUKSET  kolmessa eri ryhmässä

1. ryhmä 17.30 - 18.10

2. ryhmä 18.10 - 18,50

3. ryhmä 18.50 - 19.30

SAMAAN AIKAAN  EPS:n klubilla niille ryhmille, jotka eivät ole meressä, opetusta mm. meriturvallisuudesta ja elvytyksestä. Kurssilaiset pääsevät mm. kokeilemaan EPS:llekin hankitun deffan (defibrillaattori/sydäniskuri) käyttöä,

LOPUKSI 19.30 alkaen kaikille yhdessä Annika Westerholm kertoo kaikille Merivartioston/Rajavartiolaitoksen meripelastustoiminnasta kuivapukujen kuivuessa EPS:n saunassa (jossa myös halukkaat voivat käydä oman .meriseikkailunsa jälkeen lämmittelemässä.

Samalla kun Annika kertoo meille työstään, tarjotaan iltapalaa.

ILMOITTAUTUMINEN  Tilaisuus on maksuton.  30 ensimmäiseksi ilmoittautunutta mahtuu käytännön kokeiluun. Omalla kuivapuvullaan toki  saa tulla lisäksi mukaan, jos haluaa päästä nauttimaan huippukoulutuksesta eikä pukuja muuten riitä.

Ilmoittaudu tästä:

Tervetuloa!