TUTKINTOPÄIVÄ 3

Aika: 17.9.2020 klo 18:00 - 21:00
Paikka: Soukan Venekerho, Klobben, Soukanlahdentie 15

Tutkintopäiviä on syksyllä kolme. Voit osallistua siihen, joka sinulle parhaiten sopii. Jokaisena iltana voi suorittaa minkä tahansa seuraavista tutkinnoista: Veneilijä, Venepäällikkö tai CEVNI.

Tutkintopäivään on ehdottomasti ilmoittauduttava ajoissa TÄSTÄ. Ilmoittautuessa pitää mainita tutkinto, jota tulee suorittamaan ja oma seura.

Veneilijä ja venepäällikkötutkintojen tutkintoaika on 3 tuntia. Navigoinnin kurssikirjat eivät saa olla tutkinnossa mukana. CEVNI-tutkinnon aika on 45 minuuttia ja siinä saa olla kirja mukana.

Tutkinnot alkavat 18.00, ole siis ajoissa paikalla, jotta päästään heti aloittamaan. Ota mukaan omat karttanavigointivälineet ja henkilötodistus (ei koske CEVNI tutkintoa).

Osallistujamäärä on kunakin tutkintopäivänä rajoitettu, 20. Merikoulun kotisivujen kautta ilmoittautuneet saavat vahvistuksen osallistumisestaan sähköpostilla.

Lisätietoja tutkinnoista saa kurssien vastuullisilta kouluttajilta ja ari.aronniemi@kolumbus.fi

Kaikki tutkinnot järjestetään Soukan Venekerhon paviljongissa Klobbenilla, Soukanlahdentie 15.