TUTKINTOPÄIVÄ 1., VAIN CEVNI

Aika: 9.2.2021 klo 18:00
Paikka: Soukan Venekerho, Klobben, Soukanlahdentie 15

TUTKINTOPÄIVÄT

Tutkintopäivä vaihtoehtoja on keväällä 2021 viisi. Ensimmäinen tutkintopäivä on varattu vain tammikuun CEVNI kurssille osallistuville. Muille kurssipäiville voit ilmoittautua siihen, joka sinulle parhaiten sopii. Muina iltoina voit suorittaa minkä tahansa seuraavista tutkinnoista: Veneilijä, Venepäällikkö ja myöskin CEVNI.

Tutkintopäivään on ehdottomasti ilmoittauduttava ajoissa TÄSTÄ LINKISTÄ. Ilmoittautuessa pitää mainita tutkinto, jota tulee suorittamaan ja oma seura.

Koronatilanteen vuoksi tutkintoihin samana iltana osallistuvien määrä on rajoitettu. Määrä on nyt 12, mutta määrä voi muuttua kevään aikana. Ilmoittautuneille tulee vahvistus osallistumisesta. Osallistuminen  edellyttää tutkintoaikana voimassa olevien koronasuosituksien noudattamista.

Veneilijä- ja venepäällikkötutkintojen tutkintoaika on 3 tuntia. Tutkinnot ovat kaksiosaisia.

Ensimmäinen osa (2 tuntia) perustuu navigoinnin oppikirjaa (Navigointi 1 tai 2). Navigoinnin kurssikirjat eivät saa olla tutkinnossa mukana.

Toinen osa (1 tunti) perustuu veneilytaitojen osaamiseen.

CEVNI-tutkinnon aika on 45 minuuttia ja siinä saa olla mukana ”CEVNI Euroopan sisävesiliikenteen säännöstö / SPV”).

Tutkinnot alkavat tasan 18.00, ole siis ajoissa paikalla.

Ota mukaan ajokortti tai muu henkilötodistus. Navigointitutkintoihin tarvitset omat karttanavigointivälineet, lyijykynän ja pyyhekumin. CEVNI-tutkintoon ota mukaan CEVNI-oppikirja.

Sinulla pitää olla myös oma kasvomaski. Älä kuitenkaan tule, jos tunnet koronaan viittavia oireita, vaan peruuta ja ilmoittaudu johonkin myöhempään tutkintotilaisuuteen. Noudatamme tutkintopäivinä voimassa olevia koronapandemiaan liittyviä turvallisuusohjeita. Lisätietoa tutkinnoista saa kurssien vastuullisilta kouluttajilta ja ari.aronniemi@kolumbus.fi

Merikoulun tutkinnot järjestetään Soukan Venekerhon paviljongissa Klobbenilla, Soukanlahdentie 15.