MERIPELASTAJIEN VINKIT TURVALLISEEN VENEILYYN

Aika: 15.3.2022 klo 18:00 - 21:00
Paikka: Teams

Kerhoillan teemana on "Veneilyturvallisuus". Asiaa lähestytään hyvin käytännön läheisesti. Illan aikana käydään läpi monia tärkeitä asioita, joilla kaikilla on iso merkitys turvalliselle veneilylle ja veneessä olijoille. Illan aikana käydään läpi myös esimerkkejä vaaratilanteista ja oikeita toimintamalleja sellaisten varalle.

Kouluttajina toimivat Suomen Meripelastusseuran pelastusristeilijä Jenny Wihurin päällikkö Pekka Lappalainen sekä Soukan Venekerhon koulutusvastaava Jyrki Wasastjerna.

Kerhoilta toteutetaan Teamsin välityksellä etäkoulutuksena. Kerhoiltaan osallistumisen edellytyksenä on Espoon Merikoulun jäsenseuran jäsenyys. Osallistuminen on maksutonta.

Iltaan ilmoittaudutaan TÄSTÄ. Täytä ilmoittautumistiedot huolellisesti ja varmista, että ilmoittaudut oikeaan tapahtumaan. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 12.3.2022. Koulutukseen ilmoittautuneille lähetetään linkki Teams-koulutustilaisuuteen. Varmista, että käytössäsi on Teams-kokoukseen soveltuva laite.