VENEDIESELIN HUOLTO - LAAJA + HARJOITUS VAIHTOEHTO 2

Aika: 25.3.2023 klo 09:00 - 17:00
Paikka: KLV ja Tekno-Marine

Kysytty veneiden dieselmoottorien päivän kestävä huoltokurssi järjestetään taas maaliskuussa.

Paikka: Kivenlahden Venekerho ja Tekno-Marine, Marinsatamantie 3
Koulutuksen järjestäjä: Tekno-Marine ja Kivenlahden Venekerho
Kouluttaja: Rauno Kurki-Suonio

Käytäntöpainotteinen moottorikurssi kaikille venedieselien omistajille. Kurssilla opetellaan moottorin osat ja toimintaperiaatteet, tavallisimmat huoltotoimet sekä vian määrittäminen ongelmatilanteissa. Kurssimaksu 130€ sisältää Rauno Kurki-Suonion kirjoittaman n. 112 sivuisen suomenkielisen käsikirjan venedieseleistä.

Päivä alkaa lauantaina 25.3. 2023  klo 9:00 Kivenlahden venekerhon tiloissa Marinsatamantie 3. Aamukahvia tarjolla hieman ennen. Teoriaosuus kestää aamupäivän ajan.

Omakustanteisella lounaalla voi käydä lähialueen huoltamolla tai ravintola Marinessa sen ollessa auki. KLV:n kerhotiloissa voi hyvin syödä myös omia eväitä.

Lounaan jälkeen siirrytään samassa rakennuksessa olevanTekno-Marinen tiloihin pienryhmissä tapahtuvaa käytännön osuutta varten.

Käytännön harjoittelu rajoittaa osallistujamäärän n. 18 henkilöön. Kurssin hinta 130€. Ilmoittaudu tästä https://www.espoonmerikoulu.fi/ilmoittautuminen-klv-n-kurssit/