VENEDIESELIN HUOLTO - LAAJA + HARJOITUS

Aika: 10.9.2022 klo 09:00 - 17:00
Paikka: KLV ja Tekno-Marine

Kysytty veneiden dieselmoottorien päivän kestävä huoltokurssi järjestetään nyt syksyllä.

Paikka: Kivenlahden Venekerho ja Tekno-Marine, Marinsatamantie 3
Koulutuksen järjestäjä: Tekno-Marine ja Kivenlahden Venekerho
Kouluttaja: Rauno Kurki-Suonio

Käytäntöpainotteinen moottorikurssi kaikille venedieselien omistajille. Kurssilla opetellaan moottorin osat ja toimintaperiaatteet, tavallisimmat huoltotoimet sekä vian määrittäminen ongelmatilanteissa. Kurssimaksu 130€ sisältää juuri ilmestyneen Rauno Kurki-Suonion kirjoittaman n. 112 sivuisen suomenkielisen käsikirjan venedieseleistä.

Päivä alkaa lauantaina 10.9.2020  klo 9:00 Kivenlahden venekerhon tiloissa Marinsatamantie 3 aamukahvilla. Teoriaosuus kestää aamupäivän ajan.

Omakustanteisella lounaalla voi käydä lähialueen huoltamolla tai ravintola Marinessa sen ollessa auki. KLV:n kerhotiloissa voi hyvin syödä myös omia eväitä.

Lounaan jälkeen siirrytään samassa rakennuksessa olevanTekno-Marinen tiloihin pienryhmissä tapahtuvaa käytännön osuutta varten. Syksyn kurssilla painotetaan moottorin syyshuoltoa ja mahdollisuuksien mukaan huolletaan myös vesillä olevan veneen moottori. Mainitsen ilmoittautumisen mukana halukkuudestasi tarjota oman Marinsatamassa olevan veneesi moottoria mukaan.

Käytännön harjoittelu rajoittaa osallistujamäärän n. 18 henkilöön. Kurssin hinta 130€. Ilmoittaudu tästä https://www.espoonmerikoulu.fi/ilmoittautuminen-klv-n-kurssit/