VENEILIJÄN ENSIAPU 1 KOULUTUS

Aika: 14.-15.5.2022
Paikka: Eka päivä etänä, toka päivä Soukan venekerhon kerhorakennus, Soukanlahdentie 15, 02360 Espoo

Käytännönläheinen koulutus tarjoaa hyvät perustiedot ja -taidot niin kiireelliseen hätäensiapuun, kuin myös tavallisempiin arjen ensiaputilanteisiinkin. Koulutus tähtää erityisesti veneilijän tarpeisiin ja siinä käsitellään tilanteita, joita veneilijä voi vesillä liikkuessaan kohdata. Kouluttajana toimii terveydenhuollon ammattihenkilö, jolla on lisäksi ensiapukouluttajan pätevyys.

Koulutuksen ensimmäinen päivä tapahtuu etäyhteyden kautta. Tämä koulutuspäivä on enemmän teoriapainotteista. Toisena päivänä tapaamme Soukan venekerhon kerhorakennuksessa, jossa harjoittelemme ensiaputaitoja käytännössä. Oppitunnin pituus on aina 45 min.

Koulutuksen ensiapuohjeet ovat yhteneväiset Euroopan elvytysneuvoston (ERC) sekä Suomen kansallisten Käypä hoito -suositusten kanssa. Koulutus täyttää myös työpaikkojen ensiapukoulutuksia koskevat viranomaisvaatimukset (Työsuojeluhallinto ja KELA).

Koulutuksesta saa digitaalisen Ensiapu 1 -todistuksen, joka on voimassa kolme (3) vuotta. 8,50 € lisämaksusta voi ostaa perinteisen muovisen ensiapukortin, jonka voi maksaa lähipäivänä kouluttajalle.

Kurssin hinta 145€

Osallistujien vähimmäismäärä on 15, jotta kurssi toteutetaan.

Ilmoittaudu oheisesta linkistä Ilmoittautuminen HLVK:n kurssit