RÄSTITENTTI-ILTA

Aika: 30.5.2022 klo 18:00 - 21:00
Paikka: Soukan Venekerho, Soukanlahdentie 15, Klobben

Kevään 2022 viimeinen tentti-ilta, jossa voi tulla hoitamaan Veneilijä -kurssien tutkinnon vielä loppuun tenttien osalta.

Illmoittautu TÄSTÄ. Ilmoittautuessasi pitää mainita oma seura. Veneilijätutkinnon tutkintoaika on 3 tuntia. Navigoinnin kurssikirjat eivät saa olla tutkinnossa mukana. Tutkinto alkaa klo 18.00, ole siis ajoissa paikalla, jotta päästään heti aloittamaan. Ota mukaan omat karttanavigointivälineet, laskin ja henkilötodistus.

Merikoulun kotisivujen kautta ilmoittautuneet saavat vahvistuksen osallistumisestaan sähköpostilla.

Lisätietoja tutkinnosta saa kurssien vastuullisilta kouluttajilta ja svkkouluttajat@gmail.com.

Tutkinto järjestetään Soukan Venekerhon paviljongissa Klobbenilla, Soukanlahdentie 15, Klobben.