MERIPELASTUS JA VINKKEJÄ TURVALLISEEN VENEILYYN

Aika: 22.2.2023 klo 18:00 - 21:00
Paikka: TEAMS -KERHOILTA

Soukan Venekerho järjestää avoimen ja ilmaisen kerhoillan Espoon Merikoulun venekerhojen jäsenille keskiviikkona 22.2.2023 klo 18-21 aiheesta Meripelastus ja vinkkejä turvalliseen veneilyyn. Ilta toteutetaan Teams-yhteyden kautta etänä, joten sitä voi seurata mistä hyvänsä.

Kerhoilta valottaa nimensä mukaisesti Meripelastusseuran toimintaa ja tarjoaa veneilijöille kokemukseen perustuvia tärkeitä ja arvokkaita neuvoja, jolla me kaikki voimme varmistaa turvallisuutemme veneillessämme. Kerhoillassa esitellään kiinnostavasti yleisimpiä meripelastuksen avunannon syitä sekä, käytännöstä kumpuavien kiintoisien esimerkkien valossa, miten voimme pyrkiä ehkäisemään tehokkaimmin pulaan joutumisemme veneilessämme.

Kerhoilta on saanut aiemmilla kerroilla hyvin positiivista palautetta kuulijoilta. Illan aikana alustajalle voi esittää mieltä askarruttavia kysymyksiä aihepiiristä. Kysymyksiä voi lähettää myös ennakkoon Soukan Venekerhon koulutusvastaavalle Jyrki Wasastjernalle sähköpostiosoitteeseen jyrki.wasastjerna@gmail.com tai lähettämällä niitä SVK:n toimistoon svk@soukanvenekerho.fi.

Illan alustajana toimii, aiempaan tapaan, merivoimissa palveleva merenkulun ammattilainen Pekka Lappalainen, joka vapaa-aikanaan toimii Suomen Meripelastusseuran pelastusristeilijä Jenny Wihurin päällikkönä.

Ilta on suunnattu kaikentasoisille veneilijöille sekä veneiden miehistöjen jäsenille. Kerhoillasta on erityistä hyötyä myös käynnissä olevan Veneilijä-kurssin opiskelijoille.

Kerhoiltaan ilmoittaudutaan TÄSTÄ. Valise valikosta huolella oikea tilaisuus ja täytä ilmoittautumislomake huolellisesti kaikkien kysyttyjen tietojen osalta. Illan moderaattorina toimiva SVK:n koulutusvastaava lähettää ilmoittautuneille illan Teams-linkin sähköpostilla muutama päivä ennen kerhoiltaa.

Lämpimäsi tervetuloa mukaan!