KÖYSITYÖPAJA, I osa solmut

Aika: 27.2.2024 klo 18 - 21
Paikka: Laurinlahden venekerho, Ristiniementie 1

Pidämme jo vakiintuneeseen ohjelmaan kuuluvan LLV:n Köysityöpajan nyt kahdessa osasssa.

27.2. opettelemme solmuja Hannu "Solmu" Seppäsen johdolla. Ohjelma on pitkälti sama kuin SVK:n järjestämässä solmuillassa aiemmin.

Opit keskeiset veneilijän solmut ja paljon enemmänkin: Kuinka jotkut niistä voi tehdä useammalla eri tavalla ja kuinka sellaisiakin solmuja, joita et löydä tavalliista veneilijälle tarkoitetuista solmuoppaista voidaan hyödyntää veneilyssä.

Toisessa osassa 12.3. opettelemme köysien tekniikkaa ja keskeiset käsityötaidot: Kolmelyödyn köyden pleissaamisen, rihmosten ja taaklausten tekemisen (ks tarkemmin 5.3. tapahtuman tiedoissa).

Ilmoittaudu tilaisuuteen sähköpostitse koulutus@laurinlahdenvenekerho.fi. Mainitse viestissä oma seurasi Merikoulun tilastointia varten.

LLV omat jäsenet voivat ilmoittautua myös oman tapahtumakalenterimme kautta.