EA1-YHDISTELMÄKURSSI

Aika: 4.5.2024
Paikka: Kivenlahden venekerho, Marinsatamantie 3, 02320 Espoo

Haukilahden venekerho järjestää mahdollisuuden osallistua SPR:n EA1-ensiapukoulutukseen, joka on suunnattu veneilijöiden tarpeita ajatellen.

Koulutus on hybridimuotoinen, jolloin osa koulutuksesta suoritetaan verkkokoulutuksena ja yksi päivä toteutetaan lähiopetuksena Espoossa. Verkkokoulutus on täysin itsenäisesti suoritettava koulutus. Osallistuja saa henkilökohtaisen koodin ja voi suorittaa sen itselleen sopivana ajankohtana.

Lähikoulutuspäivä: 4.5.2024

Kurssipaikka: Kivenlahden venekerho, Marinsatamantie 3, 02320 Espoo

Ensiapukurssin EA 1® sisältö:

· Toiminta auttamistilanteessa

· Hätäensiavun perusteet: tajuttomalle annettava ensiapu, elottoman ensiapu (peruselvytys, sis. defibrillaattorin käytön), vierasesine hengitysteissä, suuret verenvuodot ja verenkierron häiriötila (sokki)

· Tavallisimmat sairauskohtaukset: rintakipu, matala verensokeri, aivoverenkierron häiriöt, kouristukset, vakava allerginen reaktio, astmakohtaus

· Muut tapaturmat: nenäverenvuoto, silmävammat, pään vammat

· Haavat

· Palovammat ja sähkön aiheuttamat vammat

· Nivelvammat ja murtumat

· Myrkytykset

· Terveyden edistäminen

· Tapaturmien ehkäisy

· Henkinen ensiapu

· Hypotermia

· Hukuksiin joutuneen elvytys

EA1-yhdistelmäkurssin hinta 130€/hlö.

Hinta sisältää koulutuksen, ensiaputodistuksen ja pätevyysrekisteröinnin.

Koulutukseen mahtuu mukaan 15 henkilöä. Varmistaaksesi paikan tähän erityisesti veneilijöille suunnattuun ensiapukoulutukseen, kannattaa ilmoittautua jo tänään.

Ilmoittautumiset: tuuli.kassila@gmail.com