Tutkakurssi simulaattorilla

Aika: 17.11.2018
Paikka: Espoon Kipparit, Puhurinpolku 1, Espoo

Marraskuussa käynnistyvät taas veneilykurssit simulaattorissa. Tämän syksyn uutuutena on yhden päivän (lauantai 17.11.) TUTKAKURSSI. Lisäksi perinteiseen tapaan kaksi käytännön veneilykurssia, toinen kahtena iltana arkisin ja toinen viikonloppuna la-su. Kurssien esittely liitetiedostona (pdf).

Tutkakurssi UUTUUS!

Simulaattorilla suoritettavan tutkakurssin tavoitteena on opettaa tutkankäytön perusteet navigoinnissa, sijainnin määrittelyssä ja yhteentörmäysten estämisessä sekä luoda reittisuunnitelma tutkalle. Lisätietoa kurssista.

Yksipäiväinen kurssi la 17.11. klo 10:00-16:00.
HINTA: 40 € / osallistuja

Ilmoittautumiset: Tutkakurssille

Kursseilla käytetään suomalaista StormWind-simulaattoria. StormWind on hyvin realistinen työkalu, jolla todella pystytään opettamaan reittisuunnittelua, väyläajoa, maisemanavigointia, paikanmääritystä – itse asiassa lähes kaikkea sitä mitä oikealla koulutusveneelläkin.
Stormwindin referenssilistalta löytyy vakuuttavia organisaatioita: Merisotakoulu, Puolustusvoimat (Upinniemen varuskunta), Poliisiammattikorkeakoulu, Pelastuslaitoksia ja Suomen meripelastusseura.