Meri-VHF/DSC-kurssi ja SRC-tutkinto

Aika: 24.11.2018 klo 09:00 - 17:00
Paikka: Kannusillanmäen väestönsuoja / koulutusluokka

Rannikkolaivurin radiokurssi ja siihen liittyvä SRC-tutkinto järjestetään lauantaina 24.11.2018 klo 9:00-17:00 Espoon keskuksessa. Kouluttajana toimii Viestintäviraston Ari Caselius.

Kurssin järjestämiseen liittyneet tilahaasteet on viimein onnistuttu selättämään ja on aika kiittää osallistumisesta kiinnostuneita pitkämielisyydestä. Ilmoittautuminen on alkanut.

Meri-VHF -kurssi järjestetään Kannusillanmäen väestönsuojan koulutusluokassa, osoitteessa Kannusillankatu 4. Paikka on hyvien julkisen liikenteen yhteyksien päässä ja omalla autolla tulevat voivat pysäköidä ilmaiseksi viereisessä pysäköintitalossa.

Kurssi on osallistujille ilmainen, kurssiin sisältyvästä tutkinnosta ja todistuksesta peritään asetuksen mukainen maksu (yhteensä noin 90€). Kurssille otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä enintään 50 osallistujaa. Rajoitetun osallistujamäärän takia varatun paikan peruuttaminen esteen sattuessa on erittäin tärkeää.

Ota mukaan: Kuvallinen henkilötodistus, yksi passikuva ja kirjoitusvälineet sekä hyvä motivaatio ja avoin mieli. Passikuvana oikea passikuva, mieluummin mustavalkoinen.

Opiskelumateriaaliin tulee tutustua etukäteen. Rannikkolaivurin radioliikenneopas (pdf) on korvauksetta ladattavissa Viestintäviraston nettisivuilta.

Tutustu myös mallikokeeseen, niin tiedät hiukan minkälainen rakenne kokeessa on: https://www.viestintavirasto.fi/attachments/Rannikkolaivurin__radiotutkinnon_mallikoe.pdf
Jos herää kysymyksiä, joihin et itse löydä vastauksia oppaasta tai muuten, kirjoita ne muistiin ja ota esille kurssilla. Avaamme kaikki mahdolliset asiaan liittyvät solmut.

Ilmoittaudu Meri-VHF -kurssille ja SRC-tutkintoon>>